گرانت پژوهشی مدیناطب در زمینه نوروساینس کاربردی

گرانت پژوهشی مدیناطب در زمینه نوروساینس کاربردی، به پژوهشگران جوان این حوزه برای انجام تحقیقات علمی داده می شود. این گرانت ها در قالب ارائه تخفیفات متنوع تا سقف 50% برای خرید یا اجاره تجهیزات، نرم‌افزارها و امکانات شرکت مدیناطب، جهت انجام پژوهش می باشد. این تجهیزات شامل نوروفیدبک (کلاسیک و لورتا نوروفیدبک)، بیوفیدبک، سنجش الکتروفیزیولوژیک، استرس تست (SRE)، تحریک الکتریکی مغز (tES)، تحریک CES و تحریک مغناطیسی مغز (TMS/rTMS) است.

پژوهش‌های در حال انجام با گرانت مدیناطب

عنوان پژوهش

اثربخشی نوروفیدبک در بازی

دانشگاه کرمان - گروه روانشناسی

عنوان پژوهش

اثربخشی نوروفیدبک در بازی

دانشگاه کرمان - گروه روانشناسی

اولویت های پژوهشی مدینا طب

عنوان پژوهش: اثربخشی فلان

میزان گرانت: 100 درصد

عنوان پژوهش: اثربخشی فلان

میزان گرانت: 100 درصد

گرانت های پژوهشی مدیناطب می تواند برای طیف گسترده ای از تحقیقات استفاده شود، از جمله:

  • تحقیقات پایه ای در زمینه نوروساینس، مانند مطالعه ساختار و عملکرد مغز
  • تحقیقات کاربردی در زمینه نوروساینس، مانند توسعه روش های درمانی برای بیماری های مغز و اعصاب
  • تحقیقات صنعتی در زمینه نوروساینس، مانند توسعه محصولات و فناوری های جدید مبتنی بر نوروساینس

با توجه به تخصص بالای این بیمارستان‌ها، آنها می‌توانند به عنوان مراکز تخصصی و انقلابی در حوزه‌ی درمان و ارتقاء عملکرد اعصاب محسوب شوند. هدف اصلی این بیمارستانها، بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به بیماری های مغز و اعصاب است. این بیمارستان ها تلاش می کنند تا به بیماران کمک کنند تا علائم خود را کنترل کنند، عملکرد خود را بهبود بخشند و به استقلال خود بازگردند.

مراحل گام به گام دریافت گرانت پژوهشی مدیناطب

تجهیز بیمارستان علوم اعصاب کاربردی یک فرآیند چند مرحله ای است که باید با دقت انجام شود. این فرآیند شامل 10 مرحله زیر است:

گام اول: شرایط و ضوابط اعطای گرانت مدیناطب

گرانت پژوهشی واحد پژوهش مدیناطب به دانشجویان و یا اساتید جوان و علاقه مند به حیطه علوم اعصاب کاربردی تعلق می گیرد. این گرانت دارای شرایط زیر است.

گام دوم: طرح پژوهش (پروپزال)

لطفا فایل خام پروپزال را از این لینک دانلود نمایید و پس از تکمیل آن، اطلاعات شخصی خود را در بخش زیر وارد نموده و فایل پروپزال و رزومه شخصی خود را آپلود کنید:

برای راهنمایی در خصوص طرح پژوهشی می توانید از مشاوره متخصصان آموزشی مدیناطب استفاده کنید.

گام سوم: پیگیری

پس از تهیه طرح پژوهشی (پروپزال) و ارسال آن، کمیته راهبردی پژوهش مدیناطب آن را بررسی می کند. ملاک های مد نظر کمیته راهبردی پژوهش شامل کیفیت طرح پژوهشی، سوابق پژوهشی متقاضی و امکان انجام پژوهش در مدت زمان و با بودجه تعیین شده است. نتایج ارزیابی درخواست ها معمولاً حداکثر تا یک ماه پس از ارسال پروپزال، از طریق ایمیل به متقاضیان اعلام می شود. متقاضیانی که درخواست آنها مورد تأیید قرار گرفته باشد، به عنوان پژوهشگر منتخب معرفی می شوند.

گام چهارم: انعقاد قرارداد

پس از اعلام نتایج ارزیابی، قراردادی بین کمیته راهبردی پژوهش شرکت مدیناطب و پژوهشگر منتخب منعقد می شود. در این قرارداد، موارد زیر مشخص می شود:

  • موضوع پژوهش
  • مدت زمان پژوهش
  • بودجه پژوهش
  • تعهدات مدیناطب
  • تعهدات پژوهشگر
  • اجرای پژوهش
  • نحوه نظارت بر اجرای پژوهش

پس از انعقاد قرارداد، پژوهشگر منتخب باید پژوهش را طبق طرح پژوهشی ارائه شده آغاز کند. پژوهشگر باید در طول اجرای پژوهش، گزارش های پیشرفت را به کمیته راهبردی پژوهش شرکت مدیناطب ارائه دهد.

گام پنجم: ارائه گزارش پایانی و چاپ مقاله

پس از اتمام پژوهش، پژوهشگر باید گزارش پایانی را به کمیته راهبردی پژوهش شرکت مدیناطب ارائه دهد. پس از آن، پژوهشگر شش ماه فرصت خواهد داشت که نتایج را در قالب یک مقاله پژوهشی در یکی از مقالات علمی معتبر چاپ و در متن روش اجرا به تجهیزات مورد استفاده تولید شده توسط مدیناطب، اشاره شود.